Man har alltid tid att finnas för en vän..

Jag har länge känt mig ensam och haft orkeslöshet och bara tyckt synd om mig men vad skönt det vart idag även om jag rent ut sagt hatar att gå i affärer med Haylie. Alexandra hörde av sig imorse med lite frågor runt hennes situation då jag har varit med om något liknande men hennes situation är värre. Hon kommer att klara detta galant med mycket stöd och att slippa tänka på en annan skitstövel som inte är värd hennes tid. Jag blir arg när jag hör hur hon blivit behandlad och hur ett annat barn blivit behandlad. 
 
Jag hoppas att hon kände att hon kan koppla av och inte behöver oroa sig så mycket utan njuta av denna tiden som är nu och som hon har framför sig. Ingen är perfekt och man måste få vara egoistisk under denna korta tiden. Hjälpte henne med tips och visade saker hon kan komma att behöva senare osv. Jag hoppas att hon kom på andra tankar än hon hade förut. Klarade jag det så gör hon det. Och hon har folk omkring sig liksom mig om hon behöver. 
 
 

Kommentera här: