Ger mig för ikväll

Nu ger jag mig, känns inte lämpligt att slå med en hammare mitt i natten i ett ekande rum. Men påbörjad hopsättning av kallax blev det i alla fall, hoppas nu bara att jag vaknar före eller samtidigt som Haylie imorgon så att ingenting försvinner. Allt är räknat och lagd iordning. 
 
 
Jo jag skrev ju inte det i förra inlägget att jag fick beställa ett barnbord med 2 stolar som kommer med posten nästa Torsdag dock har jag redan betalt det. Och det enda jag glömde köpa var den där tallrikshyllan som jag egentligen skulle ha också. Lite surt men det går att köpa online som tur är!
 
Jag tog ju dessutom den sista Hemnes sängen som de hade på lager idag, det fanns 3 när vi åkte dit men fick smått panik när det bara fanns 1 kvar när jag pratade med personalen vid sängavdelningen. Så sprang nästan igenom hela varuhuset och blev så glad när jag hann ta den siste. Det var ju pga den som jag åkte dit i första hand. Jag har rört mig enormt mycket idag, såpass att jag hann att bli svettig! 
 
Haylie tyckte ju att det var görkul att leka i barnköket och sedan på barnavdelningen. Monica höll koll på henne medans jag gjorde det jag skulle och planerade. 
Nu är jag riktigt riktigt trött!
Godnatt!

Kommentera här: