Vi är på gång

Jag fick pinula lite på hur jag skulle ha lampan i mitt lilla hörn bakom soffan men med en förlängningssladd blev det kanon. Idag tar jag för en gångs skull inte köket först utan vardagsrummet och det pga att jag ville få lampan på plats, städa under soffan och dra bort mattan med mer och då var det ju bara att fortsätta. Så det enda som behöver göras nu är torka golvet, tvätta fönstren och ta bort smuts ifrån möbler och tvn. Sen är jag klar med första rummet. Haylies rum är typ rent, bara småplock, sovrummet är också klart. Så hall, klädkammare, kök och badrum är det som behövs göras. 
 
Sen om jag hinner så åker vi och handlar annars tar vi det imorgonbitti. Det är så skönt att inte längre leva i ett kaos som vi gjort i lite drygt 1 månad nu. Det enda som jag har i vardagsrummet är Haylies ruschkana och en rosa fotölj. Väldigt skönt! 
 
Nu får Haylie leka häst med något annat än min rygg för jag har mer saker att göra. 

Kommentera här: