Måndag

Jag är lite förvånad att jag lyckades somna utan att ligga i flera timmar och vrida o vända på mig. Samt att dessutom vakna knappt 4 timmar senare, vi ska snart till dagis och jag började att förbereda lilla H igår att jag skulle jobba idag och att hon skulle till dagis och sen gammelmoster. 
 
Någon gång under dagen så ska det komma en person och köpa den gamla matstolen som bara stått och tagit plats. Och så tänkte jag när jag är ledig på Ons-Tors gå igenom allt annat som jag har som ska säljas också. Så att jag blir av med allt som inte används och som bara tar upp en massa plats. 
 
Jag känner som så att jag behöver få tummen ur och få saker gjorda nu även om jag har en fruktansvärd orkeslöshet sedan drygt 2 veckor tiĺlbaka. Förhoppningsvis biter inte samvetet mig i rumpan efteråt. 
 
Och så hoppas jag på att det blir fint väder de närmaste dagarna så att jag kan börja måla, behöver köpa penslar och rollers bara. Och inte att glömma wax också! 
O en massa annat som jag behöver också när jag tänker på det. Blir till att skriva en lista tror jag nog.
 
 

Kommentera här: