Onsdag

Jag blir lite ledsen över att det kanske är sista passet innan semestern som jag jobbar samtidigt som Kotten, det är roligt och bra att jobba samtidigt som honom eftersom man slipper känna sig dum om man behöver fråga något. Ta det inte fel nu, det är aldrig dumt att fråga en gång för mycket. Men det är just det att en sådan grej som ex vår handdator ibland kan den ha sitt egna lilla liv och jag visste inte att man kunde låna den andre bilens handdator efter att man loggat in sig på sin. 
 
Det förklarade Kotten för mig att det gick. Han var också den jag gick min lära med förra året så vi klickade bra, man träffar ju sällan sina arbetskamrater eftersom vi går om varandra. Mina alla arbetskamrater är helt klart värda en stor eloge! 
 
Men om jag kollat kalendern rätt så bör han jobba när jag gör mina sista extrapass innan jag går på 3 veckors semester. Jag förstår om det låter konstigt att jag hurrar över 2 pass till istället för att börja min sem. helgen innan men saken är den att det gör jäkligt mycket på lönen. Ni förstår skillnaden mellan 97,4tim och 119,4 tim. Bara att jag får lägga till en dag till dagis eftersom jag behöver sova på förmiddagen efter jobbet. 
 
👍👍👍
 
Nuu ska vi straxt hämta hem lilla H. Och sen ska vi till Skövde och köpa jordgubbar på Grönsakshuset. 🍓 
O så ska här städas lite under dagen.
 
O inte att glömma, ta en promenad med lilla H också. Kan lika gärna passa på iom att jag gått 36536 steg dessa två nätter. Har 1 natt och 2 dagpass kvar för denna veckan. Så stegen kommer att utökas ytterligare 😊
 
 

Kommentera här: