Då var det klart

Ansökan skickad ✔
Jag har suttit flera dar med min ansökan mest för att ändra sedan sist jag skrev i den (när jag sökte till väktare) så idag kom jag till skott, behövde byta ut gamla CVt mot det uppdaterade och skriva ett personligt brev. 
 
Har nog aldrig känt att det varit så lätt som denna. Jag frågade min mor om hon kunde läsa igenom det innan jag skickade och hon tyckte att det var bra. När jag sen skickat ansökan så kom Petra och då fick hon också läsa, mest för att kolla så att min mor inte hade sagt att det var bra för att inte göra mig ledsen. Men när jag även fick ett bra till och med riktigt bra omdöme så kändes det väldigt bra. Nu är det bara att vänta och se. 
 
Hänger inte läpp om det inte går vägen men är ju bara att fortsätta söka jobb som jag vill ha och som kommer att leda mig mot mitt mål så småningom.

Kommentera här: