Nästa vecka ☺

Nästa vecka är jag ledig 5 dar och iaf 1 av dagarna så ska jag träffa Novisen, ni anar inte hur mycket jag saknar henne ibland men oj vilken bra familj hon har kommit till. 
 
Jag blir verkligen jätteglad över att få veta hur det går med henne och att de trivs med henne samt att hon trivs med dom. 🐶♡
 
Jag ska försöka hitta på massa roligt med Haylie nästa vecka för så liten penning som möjligt. Vi måste leva snålt tills nästa löning och ja det är ju nackdelen när jag inte heller vet när VAB- ersättningen kommer då de gör utredning på om jag verkligen har vabbat de datum jag skulle ha jobbat under februari. Men det dåliga är ju att man behöver ringa för att få veta att de gör en utredning istället för att skicka ett sms som de alltid annars gör. Tycker självklart att det är bra att det görs så att man inte fuskar men just det att det tar så lång tid och att man inget får veta förens man ringt och stått som 245 i kön. Max 30 dagar står det dessutom och den ena är det mer än 30 dagar som gått och den andre har det gått 30 dagar till helgen. Men med min tur lär den väl komma till nästa löning. 
Och på det måste jag få tag på lagliga däck tills Måndag för på Måndag ska s60in in på Dekra! Det är mycket nu!!

Kommentera här: