Städdag

Ibland är det svårt för lilla H att förstå att om vi hjälps åt så blir vi klara mycket fortare och kan göra massa roligt sen. Jag letar fortfarande efter 2 dvdskivor som jag inte har en susning om vart de finns. Sammys Äventyr vet jag är borta och har varit det ett bra tag. 🐢
 
Jag har ingen ångest längre över hur vardagsrummet ser ut för det enda jag behöver göra där är att torka golvet. Hall, sovrum är rörigast just nu men går snabbt att fixa som tur är.
 
Imorgon blir det stellas för oss eftersom jag har en dag mindre ledigt, jag tog ett till jobbpass. Klagar inte bara kul, extra cash säger man ju inte Nej till. ☺
 
Hoppas att det är bra väder imorgon också så att vi kan hitta på mycket och inte bara Stellas. För jag slipper förhoppningsvis att städa imorgon också. ☺

Kommentera här: