Vintersulor

Dessa pärlor är nu beställda, de skickas ifrån Hamburg eller iaf mina sommardäck gjorde det i våras. Hoppas att de inte kommer på Måndag bara för då jag jag själv inte ta emot dem då jag jobbar men övriga vardagar kan jag. 
 
 
Jag är väldigt noga med att de ska ha kategoriserats med minst ett C i både buller och att de inte drar för mycket bränsle. Så dessa däck har C i båda de annars får man hosta upp mer pengar men finns även ännu billigare däck med sämre egenskaper. 
 
Min far har för det mesta alltid ett finger med i spelet, han är alltid skeptisk till allt. Jag hade köpt dessa utan hans godkännande också, jag vet att han bara menar väl men jag är less på att köpa billiga vinterdäck varje år på blocket som i längden blir dyrare. Nu när jag har funnit en mycket bra sida som jag tackar Mr Dixie för så behöver jag inte ha ångest längre. Det finns ju märken man känner igen där också men jag vill inte lägga 600- och uppåt på ett däck. Kalla mig snål absolut men jag vill också ha kvalité och bra egenskaper vilket jag nu får med dessa som jag valt. 
 

Kommentera här: