Fredag

God morgon,
 
Jag fattar inte hur man kan lukta skunk i munnen när man vaknat efter att ha haft i bettskenan. Usch! Dock tror jag varje gång jag sover i nästan vaket tillstånd att jag har försovit mig, som både igår och idag då vaknade jag runt halv 5 för att kolla på klockan o sen somna om.
Underligt sånt där men inatt har jag sovit bra också, skönt. Man vaknar utvilad och vi ska snart gå upp. Jag tänkte försöka få med mig lite mackor till jobbet idag, blev väldigt stressigt igår så hann inte göra några.
 
Jag har även helt underbara grannar, vi fick en påse med stora fina äpplen igår. Tänkte göra äppelsylt eftersom vi inte äter så jättemycket äpple i min lilla familj. 🍎 Väntar samtidigt på att vinteräpplena på Frugården ska bli mogna för att hitta på mycket gott med dom!
 

Kommentera här: