Sista Måndagen i Juli

Jo jag anmälde i helgen att mina kökslådor behövde nya handtag då de inte längre gick att skruva i samt så tog vaktmästaren med sig en låda för att limma ihop då den rasade isär. Passade på att ge honom lite mer jobb när han ändå var här, jag vaknade 2 ggr nu på morgonen utav att brandvarnaren verkligen tjöt helt utan anledning och jag bytte batterier i vintras på den så att det var dåligt batteri var det då inte dessutom har det ett irriterande pipande när den ska bytas. Men i alla fall fick den utbytt helt och min 2a brandvarnare uppsatt i vardagsrummet samt så tog han ned skruven i Haylies rum som man omöjligt kunde se vad den haft för syfte samt så fyllde han igen hålet. 
 
Har också fått ok att sätta upp krokar både inom- och utomhus så det ska också göras. 
 
Vi sov 2 timmar i eftermiddags efter att vi ätit en sen lunch, gjorde lchf pizzabullar och de blev okej och Haylie verkligen älskade dom! 
Nu ikväll så har jag gjort en vegan tårtbotten och den blev såå bra! Kommer nog göra en till ikväll eller imorgon. Aja imorgon ska allt göras klart. Tårtan ska fyllas, banoffiepajen ska fixas, kakor och bullar ska bakas. Vi ska städa klart och det lär bli en sen sänggång för mig i dagarna två. Samt så ska vi handla övriga ingredienser som saknas imorgon. Det blir nog väl till slut! 

Kommentera här: