Torsdag

Haylie är på dagis sedan lite drygt 1,5 timme tillbaka och jag är på Frugården och tvättar, behöver ha rena och finkläder att skicka med Haylie i helgen när hon ska till min moster när jag jobbar. Men ska även försöka hinna med att ansöka om sjukpenning för perioden som jag var sjukskriven, jag håller på att bocka av allt som jag hamnat efter med och breven till både försäkringskassan och A-kassan fick jag iväg igår. Så det sista som jag vet just nu är just sjukpenningen, sedan tillkommer det väl saker allt eftersom. 
 
Dock ska jag försöka få ur mig lite saker hos min terapeut senare idag, det behövs om en säger så. Jag får inte glömma att ta min medicin när jag kommer hem för det glömde jag imorse. Var ju så fruktansvärt trött imorse eftersom igår somnade både jag och Haylie i soffan någon gång runt 18-19 tiden och vaknade ca halv 11, då kunde ju inte jag somna om förens halv 4 imorse och så vaknade jag vid 8 när Haylie ropade ifrån toaletten. 
 
Det har varit ansträngande dessa två dagar som jag jobbat mest för att jag ofta är orkeslös var och varannan dag vilket det i sig är ganska jobbigt när man inte orkar med sig själv emellanåt. Så jag vet att efter helgen så kommer jag att vara ännu tröttare eftersom det är andra tider och ett helt annat tempo men å andra sidan så kan jag vila under nästkommande vecka. 
 
 

Kommentera här: