Onsdag

Sitter och tar igen mig lite i värmen men skall straxt gå in och panta. Detta blev en dag med återvinning och lite shopping (mycket), det var inte meningen egentligen men nu har jag iaf min egen borr- skruvdragare och lite till. 
 
Jag har också gett bort lite mat som jag hade rensat ut, ni förstår jag tycker att det är förjävligt när folk letar mat i ens soptunnor och det hände för en stund sedan hemma hos mig. Så när jag nästan hade packat klart bilen och slängt alla kartonger så hämtade jag påsen med mat som annars hade slängts. Sedan vet man ju inte om personen har hungriga småbarn heller så gav även bort ett oöppnat vällingpaket som Haylie ändå inte skulle använda då hon inte dricker välling längre. 
 
Och snart är det dags att hämta hem lilla H ifrån dagis, jag har ju lovat henne dessutom att vi ska åka till Frugården sen.

Kommentera här: