Hårfärgningsdag idag

God morgon,
 
Jag somnade sent idag igen trots att vi la oss vid 21, helt värdelöst och jag vågar inte ens somna om. Jag ska gå upp alldeles straxt och göra i ordning min matlåda i alla fall. 
 
Jag blev också klar med gaderobsrensningen, på Haylies sida så finns det något enstaka plagg i 116 kvar resten i 122/128 och på min sida något enstaka plagg som jag inte använt på länge men som bara väntar på en lite större viktnedgång. Dock fyllde jag en hel blå ikeapåse med utrensade kläder och vissa utav dom är i stort sett oanvända, några är trasiga och ska slängas etc. Det blev en bra dag igår även om just pysslandet av gaderoben tog i stort sett hela dagen. 
 
Idag efter jobbet så blir det färga håret, nu är det bara toning men jag är ändå lite nervös faktiskt. Jag har 3 pkt som ligger och väntar på mig på Tempo varav en är ifrån Lyko med hårfärg... Mia kommer förbi ikväll efter jobbet och hjälper mig, det är nästan så att hon har längtat mer än vad jag har gjort. Jag har nog en liten 30 års kris därför är det bra med toning, det försvinner efter några tvättar.
 
 

Kommentera här: