Så mycket glädje inom mig

God förmiddag 🌞
 
Det kom 2 dm snö inatt och det fortsätter att snöa, jag älskar snö! Men jag älskar också våren och i helgen som var så var det 3° och kvittrande vårfåglar jag blev så glad och lycklig även inombords. ☃🐦
 
Jag kan med handen på hjärtat säga att uttaget av p-staven har gjort väldigt mycket hos mig, framförallt så känner jag mig gladare och känner lycka på ett helt annat sätt än tidigare. Men i och med hormonrusningen så kommer också känsligheten. Låt mig förklara, som igår till exempel när Elin smsa mig och kollade om det var okej att jag bakade fikat vi ska ha med oss på Lördag, medans de fixar maten för att hålla nere på kostnaderna. Så när jag frågade om det var något särskilt de var sugna på så fick jag svaret att det inte spelade någon roll då allt jag bakar är asgott. Då kände jag hur tårarna var påväg och att jag ville skrika ut min glädje fast nu fick jag skrika inombords eftersom Haylie låg och sov bredvid mig. 
 
Man kan se mig le i stort sett dygnets alla vakna timmar och det är verkligen så härligt, jag kan inte minnas att jag kände mig så här glad och tacksam som jag gör nu under hela 2017. Så för att fira detta så ska jag och Haylie först städa här hemma idag och när vi är klara så ska vi åka pulka. 
 
För övrigt så på Torsdag kommer det att ske en slutstädning av hall & badrum och på Fredag sker en besiktning. Så på Fredag kan man äntligen inviga badrummet och äntligen göra det personligt med rosa färgsättning på handdukar och mattor. 
Idag har elektrikern varit här och satt upp handdukstorken och nu funkar lampan också. 
 
Det ska bli så jävla skönt att få ordning på lägenheten igen och jag tänkte också försöka se till att få upp saker på väggarna i hallen också. Några vägghyllor och tavlor fattas mig. Hade varit underbart att ha upp min spegel på väggen också då fästet de hänger i dörren med ofta krokar ur när Haylie inte stänger dörren försiktigt. En golvväxt och mysbelysning med mer skulle göra hallen rätt. 

Kommentera här: