Njuter i allra högsta grad

Igår kom det regn och som jag njöt. Hela dagen och natten mot igår regnade det, så efterlängtat och så underbart man ska förvisso inte klaga men det behöver komma ännu mer regn. Alla mina växter på balkongen njöt av att bli rejält genomvattnade och tur var väl det att jag gjorde dräneringshål i mina lådor för annars hade de blivit översvämmade. 
 
Idag har jag varit iväg en sväng till Hattarevik på förmiddagen för att få ännu mer färg på min brunvita kropp, vissa delar har väldigt svårt att få färg medans andra har blivit brända tidigare och nu övergått till brunt. 
 
 
Jag njöt över att ha hela stranden för mig själv de första 1,5h sen kom det folk.. tallen roade sig med att kasta kottar på mig där jag låg på klipphällen. Visst visst ska även naturen få ha lite roligt ibland 👌
 
 
Jag tänkte att lilla H och jag ska åka och bada senare idag men först ska vi spendera lite tid på Frugården. 😊

Kommentera här: