Hej Solen du är välkommen

Stor del av denna veckan har jag varit sängliggande med absolut 0 ork eller lust att göra någonting. Men igår hände det något, klarblå himmel och sol som sken in i sovrummet 🌞 jag blev så himla glad! 

Så idag hoppade jag nästan upp ur sängen fastän det var ganska mulet. Det skulle bli en helt fantastisk dag intalade jag mig och jo än så länge så är det en helt fantastisk dag. 

Hämtade upp kläder till Haylie, hon har ju så himla dåligt med byxor samt nya vantar och mössa för hennes vantar har försvunnit. Jag hämtade också ut ett pkt ifrån Matsmart för att fylla på mitt väldigt tomma skafferi. Och nu håller jag på att städa, igår blev jag så himla ledsen när Haylie hade stökat ner att jag gick och la mig och drog täcket över huvudet. Hon fick städa upp under tiden men direkt fint var det då inte. 

Jag hämtar lilla H på dagis om knappt 1 timme och därefter har jag lovat henne att vi ska gå på promenad, så jag vill ha hunnit göra klart v-rum, hall, toalett och gärna sovrummet på den tiden. Det kan bli tajt men det går och imorgon väntas veckans enda arbetspass, det var länge sedan jag hade en sådan här vecka 🙂 men så skönt när det väl händer ✌




Kommentera här: