Små uppgifter att göra..

Jag har trott i stort sett halva vintern och hela våren att jag snart kan köpa in mer garn, pffft! Inte alls min byrå är full nu igen för att jag tagit ut en massa garn som sedan hade blivit legandes i en massa påsar med oklara alster överallt. Nu har jag rensat och lagt tillbaka allt och fyllt lådan som Olof älskar att vara i och gnaga på banderollerna. Han får inte vara i mitt sovrum längre eftersom han gör så. Och han blir skitsur när jag sätter upp galler i dörröppningen för att han inte ska kunna komma in den lilla marodören! Tur han är så söt annars och världens gosigaste kanin. 
 
Nu är mitt sovrum snart klar också och det är verkligen på tiden.. jag ska bara komma underfund med var jag ska hänga undan överkastet och vagnens regn- och vinteröverdrag och ta det sista på golvet. Sen väntar köket på sin tur. 
 
Barnarbete funkar också när det kommer till att damma...
 

Kommentera här: