I fas

Sitter i en bil där vi samåker till Lisch då vi ska gå på Mellon ikväll, biljetterna köpte jag i Oktober. Det känns väl lite underligt att åka till arenan i annat syfte än att titta på bandy men vi kommer att ha det kul. Vi sitter såpass långt ifrån scenen så vi lär inte vara med på tv ikväll men man ska väl aldrig säga aldrig å andra sidan. Inget jag siktar på dock. 


När jag kommer hem ikväll blir det storstädning och sitta med grupparbetet som jag inte blev klar med igår. Lite olyckligt, trodde att jag var klar men hade glömt ta med nästan hela företagskulturen som jag ska prata om på Tisdag. Så går det när man utgår ifrån en icke uppdaterad version av worddokumentet. 😑

Det känns så härligt att äntligen vara i fas, det enda jag måste lägga ett kol på är att få tag på en praktikplats. Vi ska ut på praktik om 9 veckor liksom och jag har inte kunnat fokusera på att söka för att skolarbeten och proven har tagit upp den mesta tiden. Nu är proven avklarade för ett par veckor framåt och redovisning av grupparbetet på Tisdag så nu kan jag sätta mig ned och skriva praktikansökningar. 

Kommentera här: