Haha syndens dag

Jag började denna långhelg med en rejäl sovmorgon förutom att jag vaknade 07.20 första gången. Mia hörde av sig och kollade om vi kunde hitta på något under hennes rast, vi vart inte sena med det. 

Åkte till donken för lunch och mycket häng. Jag är ju alltid så himla sen med att prova nya saker men caramellfrappe var inte fel, jag tycker inte om kaffe vanligtvis varken med eller utan mjölk och/eller socker men kallt kaffe med is och mjölk/glass det var fina grejer det. Var så lent och tog inte över precis lagom med andra ord.

Vad vore en Lördag utan någon skrattretande händelse? Min bil hade dött under tiden vi var inne utav oklar anledning så det var ju bara att dra fram startkablarna och ta till starthjälp. Ibland gillar han att jävlas med mig, haha! 


Kommentera här: