Det lilla är värd guld för en annan

Jag kommer inte hinna göra allt som jag vill göra idag men å andra sidan så är det en dag imorgon också. Det allra viktigaste håller jag på med just nu och min kära lilla mor passar Haylie i 2h för att jag ska ha möjlighrten att hinna städa vilket är GULD värt(!) som tack för att jag körde hem henne efter sjukgymnastiken förut. Jag har ca 35min kvar tills jag ska åka till Frugården så att mamma får vila och då tänkte jag se till att tvätta lite också eftersom jag behöver det. 
 
Och jag har hunnit med jätte mycket på denna korta tiden, anledningen till att det är bråttom med städningen är för att jag behöver hjälp med att sätta upp krokarna i taket på balkongen och få upp andra saker också på väggarna. Pappa får spunk om det är stökigt när han kommer och hjälper mig. Så det vill jag helst undvika och dessutom behövde jag verkligen städa också. 
 
Så när man blir klar helt och hållet ikväll så kan vi unna oss att åka till stranden och bada för nu har min hud läkt väldigt bra efter att jag brände mig i Söndags. 

Kommentera här: