Njuut av allt du tar dig för

Det var helt fantastiskt att det var 19° i skuggen klockan 9 imorse och jag har mängder med energi idag dock lär jag vara helt slut imorgon istället. Men imorgon är imorgon och idag är idag och jag håller på att städa här hemma, bara moppa golvet kvar i soffrummet som Haylie kallar det. Balkongen, klädkammaren, badrummet, hall, kök och sovrummen kvar dock ja med andra ord alla rum. 
 
Vi ska gå över till Malin och Elias efter dagis och äta jordgubbar och låta våra små få leka lite mer. Ska bli trevligt som alltid. 
 
Fast nu är det bäst att jag skyndar mig att åtminstone bli klar med sovrum, kök, hall och badrum så tar jag det andra antingen ikväll och/eller imorgon. Det ska dessutom planteras en hel del ikväll också tänkte jag och då är det skönt när man har vårstädat balkongen och dammsugit mattan ifrån alla granbarr och tagit bort döda växter. Nya jordgubbsplantor behöver jag också köpa då alla utom 1 har dött 😩

Kommentera här: