Uppgradering av senaste tatueringen

För ett par år sedan lät jag tatuera in Haylies namn på min underarm. När den tatueringen hade läkt så vart den inte så himla vacker med ojämna linjer och inte väl ifylld text. Ja, jag vart inte helt nöjd helt enkelt. 

Så jag lät ta kort på den och skicka till en tatuerare och sa att jag skulle vilja ha ett klockur och lite rosor för att ge mer liv i tatueringen och om det var något han kunde hjälpa mig med. 

Tidigare i veckan så hade han tid och jag likaså så jag drog iväg till Lisch och det vart himla trevligt. Jag kommer att återvända dit för att fixa 2 av de andra också och göra en cover up på en annan. Så jag ska fixa de jag redan har för att göra de bättre och mer levande innan jag går på att göra de på framsidan av låren. 

Men åter till min underarm, Haylie föddes 17.13 så det står uret på och alltså tänk om jag hade gått till GT Studio ifrån början men nu har jag lärt mig det. Att om man vill ha snygga tatueringar så ska man inte göra de hemma! Nästa gång jag ska dit i September så ska vi fixa till Linjerna på namnet också. 



Jag är så jäkla nöjd över hur mycket finare den blev med hjälp av en fjäril, lite rosor och uret. 


Kommentera här: