Vilken fantastisk start på veckan

Gårdagen blev en helt suverän dag som jag startade med att besikta bilen och jag trodde att listan över fel skulle bli lång men BARA 2 stycken 2or och 2 stycken 1or.. mina 2or varav den ene visste jag om och den andre visste jag hade med glappet i ratten att göra men inte exakt vilken del som behövde bytas. Handbromsen visste jag men rattaxelknuten hade jag ingen aning om. Jag var helt bergsäker på att det kanske var en styrled eller liknande men icke. Och 1orns var lite lampor.
 
Jag åkte vidare till Ekuddens tempurerade utebad där Malin och jag skulle simma och jag visste att jag hade min bikiniöverdel i bilen men jag hittade den inte så eftersom jag hade en annan överdel som nästan var klar så fick jag ställa mig i omklädningsrummet och göra klart den innan vi kunde gå ut och simma. Det blev en skrattfest på facebook efter att en bild på mig ståendes och virkar klart min bikini innan vi kunde gå ut och ja, det är såå typiskt mig! Jag bjuder ju på mig själv i alla fall och livet blir så mycket roligare då. 
 
Jag och Malin smällde på att simma 800m igår så jag har träningsvärk i vänster axel och vi ska nog försöka simma lika långt idag och ta 1km imorgon, det är i alla fall vad vi siktar på.
 
Såhär blev den och bilden är tagen idag.
 
Vi var också ute och gick en liten promenad igårkväll med Haylie och Elias och det ska det bli många fler utav. 😄
 
Idag däremot så börjar vi dagen med att besöka Actic 09.15 och vid 11 ska vi åka och simma igen. Hur härligt är inte detta liksom?! Det kan inte bli bättre 💪

Kommentera här: