Helt underbart!

Vardagarnas höjdpunkt är att befinna sig i skolan. Det är så himla roligt och jag trivs jätte bra. Vi är en bra klass och har jätte bra sammanhållning och hjälper varandra när vi kör fast. Alltid är det någon som det lossnat för lite bättre. 
 
Just nu mellan 10.00-13.00 har jag håltimme och liksom varje måndag sitter jag i studiehallen och pluggar. Idag vill jag bli klar med alla uppgifter i detta blocket, jag är på uppgift 3.15 och det är Likviditetsbutget i ett par uppgifter. 3.18 är en STOR uppgift samt också den sista där man ska göra både en resultatsbudget, Likviditetsbudget och starta verksamhet, utveckla affärsidén och mycket mer. Mycket text som man kan bli lätt förvirrad av om man inte är noggrann. 
 
 
Hinner jag klart innan håltimme är slut så kan jag påbörja mina 2 inlämningsuppgifter som ska in första veckan i Oktober. 
 
Det är så himla roligt och lärorikt, det känns som om jag har hittat hem. Det här vill jag verkligen syssla med 😍

Kommentera här: