Dagen innan semestern börjar

Just i skrivandets stund försöker jag städa men det är så äckligt tråkigt och jag har ingen som helst lust för det men vi ska åka iväg på en semester imorgon till urskogen i Dals-Ed där de inte ens har en fungerande radiokanal. Och man vill ju komma hem till ett rent hem så det lär bli att jag städar halva natten och packar precis innan vi åker imorgon. 
 
Olof är inkvarterad på Frugården sedan i eftermiddags så honom går det ingen nöd på. Han verkade tycka att det var kul att komma hemifrån.. men vad jag kommer att sakna honom 💔
 
Ska dessutom ha med Haylies cykel imorgon också så jag ska slänga ut allt överflödigt som jag inte behöver ur skuffen imorgonbitti. 
 
Sedan blev jag ju varse om att det är 3 veckor kvar tills P!nk spelar i Tele2 Arena och jag kommer att gå dit själv. Varför ska jag anpassa mig till andra som inte kan eller har liknande musiksmak? Efter det är det 7 veckor tills man är tillbaka i sthlm för Summerburst som jag också kommer att gå på själv. Hur kul kommer det inte att bli liksom?! Jag längtar! Ser det mer som en födelsedagspresent till mig själv och däremellan tänkte jag låta Haylie ha sitt första barnkalas, tanken är nog ändå att ha det dagen innan min födelsedag och veckan efter så börjar Haylie fritids och Förskoleklass. Herregud vart tar tiden vägen? Fort går det verkligen och nu är det bäst att jag fortsätter med min städning. 
 
 
För övrigt Livet är fantastiskt, JAG är fantastisk!

Kommentera här: