Kul!

Herregud min kropp är slaktad men huvudet piggt. Jag hade egentligen tänkt att jag skulle åkt och simmat men det får bli imorgon när jag kör konditionsträning. Idag har jag gått igenom hela kroppen med min pt och det var kul, jätte kul faktiskt! 
 
 
Så när jag hämtat Haylie så åker vi till stranden istället och spenderar ett par timmar där. Det blir kul både för mig och för Haylie och billigare också för den sakens skull. Och bättre på brännan på framsidan av kroppen också, baksidan är brun och lite röd men framsidan är desto värre. 
 
Jag har all tid i världen att ta det lugnt om en säger så. Och Haylie kommer också att bli introducerad till gymmet då hon får följa med och sitta i fotöljerna när jag tränar. Det är ju rätt härligt att ha kommit igång 😊 
1 Trollet:

skriven

Oh, duktiga du!

Svar: Tack 🌞
Helene

Kommentera här: