Han <3

Ja alltså killen jag skulle åka upp och träffa i Sthlm är helt underbar. Jag älskar hans familj.. Hela han :)
Idag ska jag åka hem till Mariestad tar typ minst 3 timmar och jag har inte åkt än.. Har Varit hos hans bror och grattat hans dotter och sen har vi varit på en sightseing i Stockholms Centrum en stund. David kopierar min skiva just nu var typ bara 105 låtar eller något sånt så det tar en stund.

Jag är ena smula deprimerad som måste åka hem till Mariestad igen. Men måste till arbetsförmedlingen den 4 November och den 10 November ska jag besiktiga min bil.

Får jag jobb häruppe så flyttar jag direkt.. Tror det är så att de försöker få tag på ett jobb till mig häruppe :) Hoppas de tycker om mig.. verkar som de gör det iaf :)
Jag tycker väldigt bra om dom :)

<3

Kommentera här: