Tur på min sida.

Jag har ju glömt att skriva här idag, alltså vilken dag!
De ringde i morse och sa att min bil var klar och jag har saknat min bil åta helvete och det kändes helt fantastiskt att sätta sig i den igen och haha det jag var mest förvånad över var att dom har bytt ut mina positionsljuslampor utan att ens skriva med det i specifikationen. Vart lite förvånad när det stor "0 meddelanden" i rutan där det annars har stått "Trasiga positionsljus". Snällt av den mannen, min dumma mamma skulle påpeka att det var en karl för mig sen när vi kom hem. Men knappt 5 minuter efter att jag åkt ifrån Volvo så höll jag på att köra av vägen av glädje, jag fick ett glädjande samtal vilket jag A-L-D-R-I-G i min vildaste fantasi kunde ana, ni vet ju hur deppad och ur fokus jag har varit i några dar, idag tvärvände humöret och självförtroendet och självkänslan slog i toppen på mätaren så att jag satt och tjöt i bilen av glädjetårar.

Ja jag pratar om att testet såg bra ut och att jag fick jobbet på Securitas om jag ville ha det. Ville ha det? Jag tog det direkt utan att tveka! Såå JAG HAR BLIVIT MED JOBB!

Den 18 Maj åker jag iväg på utbildning som då ska vara i 9 dagar, där jag ska bo på hotell antingen i götet eller i sthlm. Jag hoppas sthlm för då kan man hälsa på i Duvbo när man inte är på utbildningen. Men blir det götet då får jag helt enkelt gilla läget, jag hoppas på att man kan följa någon annan för jag hittar inte där. Jag jämför gbg med gävle, ologiskt byggt! Å andra sidan kanske Nea har kommit hem ifrån sin semester, ja det tåls att luska i.

På Måndag ska jag ringa Sommarland och avböja, de hinner ta in en annan innan utbildningens start och innan schemat börjar. Jag får väl alla papper och så ifrån Securitas under nästa vecka, planen är ju att få lite erfarenheter och komma in i väktaryrket för att sedan byta företag och jobba inom ett annat bevakningsföretag i sthlm sen, finns en killpolare jag skulle kunna bo med dock får vi leta efter större boende då han har en 1a nu och det fungerar inte för mig och Haylie, jag vill att hon har eget rum och så att man slipper sova i vardagsrummet så en 3a alternativt en STOR 2a så att man kan ha skiljevägg i vardagsrummet. Alternativt att jag och Haylie bor själva, det fungerar ypperligt det med.

Det var en stor del av det bra som hände idag, när jag loggade in på Swedbank i morse var även mitt lånekonto borta, joo jag betalade sista på lånet idag. Det är så sjukt att det kände så mycket positiva saker på en och samma dag! :)

Jag sa ju tidigare i år att 2015 är MITT år!

Kommentera här: