Lördag

Värt, 3 timmars sömn fick jag. Har jag tur kan jag somna om men mest troligtvis inte. Vart vaken en timme allra redan. Hade för humörets och orkens skull vart bättre med mer sömn. 
 
Jag var irriterad när jag gick och la mig över sånt jag inte kan påverka hur mycket jag än försökte och gjorde mitt bästa. Kom iväg sent ifrån jobbet också men jag är av den sorten som måste hålla undan allt och det är så mycket trevligare att komma dit utan att behöva plocka undan direkt. 
 
Men en sak gjorde mig riktigt glad igår när jag pratade med en av våra GL (en jag ofta kör dagtid med). Han frågade om jag skulle köra dagtid idag lördag men när jag sa det att jag kör natt hela helgen. Och svaret jag fick va; Men nej, vem ska köra då? Jag vill ju ha dig på dom passen. 
 
Det är sånt som gör att man känner sig uppskattad. Känner mig glad nu när jag tänker på det också. Japp jag kan leva med det ett bra tag framöver 😊
 
Imorgon hoppas jag att jag kan besöka ridklubben och se Elin tävla men får nog luska fram startlistor. Skulle vara roligt att se dom och hälsa på Saga igen. 🐴

Kommentera här: