Söndag

Jag är tacksam över att jag kom ihåg att köpa fler barngalgar, dubbelt så många som jag egentligen hade skrivit upp. Nu behöver jag inte tänka på vilka som är finast utav klänningarna utan kan hänga upp alla klänningar, tröjor, ytterkläder som inte används just nu. Jag köpte ju även några till mig själv och jag borde ha köpt några till men det funkar med de jag har. Rensat ut för små barnplagg, ändrat om en aning på hyllorna så nu är det allt bra. I veckan behöver jag packa Haylies väska och även packa ner det som ska vara ombyteskläder på dagis. 
 
Jag håller även på med att rengöra spjälsängen inför försäljning. Har även rensat ut täcken och kuddar, påslakan, underlakan och örngott till spjälsäng som får följa med. Problemet är att jag skulle behöva tvätta ett underlakan och ett påslakan men vet inte om jag orkar vänta med att lägga ut annonsen till Onsdag. Jag har tvättid på Onsdag förmiddag nämligen. I värsta fall får jag tvätta den på Frugården imorgon. 
 
Ja alltså det var inte meningen att det skulle bli en rejäl grovrengöring idag men när jag ändå har lust och håller på så kan jag lika gärna fortsätta. Sån är jag, inte ofta jag får just den här känslan och det är bäst att passa på medans man kan minst sagt. Inte mycket kvar dock 👍

Kommentera här: