Svar på Nuttes kommentar

Ska väl säga som så att jag brukar ta min 45 minutare vid Donken i Stäket, för dig som frågade i en kommentar. Och javisst musiken är guld för öronen lite därför jag gillar Radio 107,5 :P

1 Nutte:

skriven

Icke musiken i radion utan musiken ur rökröret! Såklart! :)



/Nutte i gröna Volvolastväxlaren

2 Helene:

skriven

Haha jahaa :P Ja jag har raka rör! Var du den som stod bakom mig? Kan inte minnas annars vilken :/

3 Nutte:

skriven

Ja, du stod jämte Donken och jag stod mer i själva rundsvängen. :)

4 Helene:

skriven

Jo det måste vart du som stod bakom mig då :P Haha varför kom du inte fram och hälsade? Eller ser jag så skräckinjagande ut när jag är oduschad?

5 Nutte:

skriven

Även om det inte verkar som det, så är jag faktiskt jätteblyg. Speciellt runt "nytt" folk. Sen väntade jag på min kollega som kom indundrandes med den blåa Scaniaväxlaren med gråa tippkärran efter. ;)

Skyller på det, men nästa gång ska jag nog fasiken fram och hälsa. :)

6 Helene:

skriven

HaHa, jo men jag fattar! Haha har ett vagt minne utav en sådan men minnet sviker mig speciellt när det gäller vid Donken i Stäket :P



Gör så det tycker jag!

Kommentera här: