Jag älskar måndagar speciellt när däcken kränger av -.-

Måndag, Måndag, Måndag..
Hur brukar måndagar se ut? Mina brukar förvisso inte börja med att man måste ringa jourbilen då ena däcket på bakre axeln på kärran har krängt av. KUL!

Vart stående i 1,5 timme vilket jag tyckte var lite surt eftersom jag vart den som vart lastad först och så hände det där.. så stod på avfartvägen vid Stäket.



Fick helt enkelt inte många lass körda idag :( dels pga det där som skedde imorse, sedan så tog man sin 45a vid kvart i 10. Sedan ringde min kära chef och bara "aa Jhonny kan ta Rogers bil"

Så vi åkte till Kallhäll där de ställer sina bilar där Roger väntade på oss. Han skulle visa Jhonny lite knappar och så vidare. Jag tycker faktiskt min chef är lite dum som skickar ut honom när han kom igårkväll. Jag hade tänkt idag efter jobbet åkt till de olika krossarna och tipparna här runt omkring som kan vara värda o veta vart de ligger.

Men han fick jobb direkt köra mellan Solna Krossen och Jordbro, han ringer mig när det är något och visst fan oroar jag mig eftersom han har kört i stockholm så många gånger som man kan räkna på sina 10 fingrar.

Det bästa av allt är väl att jag ska till samma ställe imorgon och då jävlar då blir det åka av!

Kommentera här: