Åka och hälsa på Pillis i VH

Yaaay, HaHa gjorde Nea smått sur när hon läste om sig själv :D
Har duschat och ska alldeles snart åka ner till VH som jag inte har varit hos Pillis och hälsat på sedan jag blev hotad på den där festen hos henne där hennes i alla fall då var dejt, ingen aning om de träffas ännu men jag börjar må bra igen efter den händelsen.

Ska föna mitt hår för vill ju inte att det hinner frysa innan jag fått upp värmen i min bil, det är ju trots allt kallt ute. Och jag hoppas att min lastbil startar imorgon även om jag inte får något jobb imorgon heller så vill jag ju ändå försäkra mig om att den startar ifall man ändå skulle ha turen att faktiskt få en körning.

JaJa jag ska säga till David innan jag åker att han inte får låsa mig ute att det är bättre att jag låser när jag kommer tillbaka ikväll för känner jag mig själv rätt så brukar det bli ganska sent när jag åker ifrån Pillis.

Och som vanligt lär jag åka genom söderledstunneln och den vägen tillbaka till solvalla sen, brukar ta den vägen tillbaka till kontoret efter att ha varit i vh. Har dessutom inte gjort min premiärkörning med s60in i stockholms centrum, haha!!

Kommentera här: