Var en bra dag tills den blev pannkaka!

Denna dagen blev inte riktigt som den var planerad. Och jag har hunnit bli arg och ledsen nu på kvällen med för den delen. Mamma och Pappa vill sälja min bil, säljs den så kommer jag inte vilja jobba ändå samt att jag ändå inte kommer att bli skuldfri ändå!

Min bil är mitt liv! Så är det!

Imorgon har jag mycket att göra såhär ser morgondagens program ut
- Ringa banken och höra om vi kan göra en justering med lånet och se om vi kan ta den på längre tid så månadskostnaden blir lägre för min del.
- Ringa till Sthlm för att gnälla om min lön och även till min handläggare i Solna på arbetsförmedlingen.
-Ringa till olika företag där jag skulle vilja jobba.
- Klockan 15.00 ca ska jag ha en liten introduktion om LR på Facebook och genom telefonkontakt.

Sedan skulle Eje höra av sig om mer information utan Danmarksresan, jag skulle eventuellt följa med och köra då de skulle köra den stora kärran och då behöver man minst BE och det är jag och Ola som har det. De tänkte ifall om att Ola inte orkade köra hela vägen i Sverige sen då kunde det ju vara bra med en annan som kunde höra.. det är där jag kommer in i bilden.

Kan ju vara roligt att få tänka mindre på all skit som är just nu även om vi bara är borta ca 1 dygn. Bättre än inget och roligt blir det ju med att komma ut och se sig omkring :)

Kommentera här: