Du är saknad..

Jag blir så jävla ledsen, fick idag veta att ännu en mobbad själ har valt att ta livet av sig genom att hänga sig. Att du skulle må så dåligt det visade du aldrig utåt, du kom alltid full och glad i hågen ner på stan. Allt du egentligen hade behövt var en enda vän som aldrig snackade eller utnyttjade dig.

Alla de andra som stod och snackade, lånade ditt kort och mer eller mindre länsade det. Lät dig tanka full tank när det faktiskt är mer än rätt att låta alla betala en spänn var till soppa för att åka med istället för bara dig. Eller alla som tog dina öl och så vidare.

Jag kanske inte har varit så snäll någon gång men det har aldrig upprepat sig. Jag skäms att jag stod och tittade på och aldrig gjorde något. Jag var inte ens elak emot dig när jag skjutsade dig och du la din hand på mitt lår och jag la tillbaka din hand på ditt lår. Hade det varit någon annan så hade det blivit en stor snackis om hur du försökt dig på någon sexuellt. Du var aldrig sådan.

Hade jag kunnat hade jag backat bandet och sagt ifrån ifrån början. Du försökte ju bara få folk att tycka om dig att få några vänner. Du var för snäll emot allt och alla och så fick du så mycket skit tillbaka.

Jag hoppas änglarna tar bättre hand om dig däruppe. Vila i Frid Joel Eriksson ♥

Kommentera här: