Det var nära ögat..

Känns ju bra att under de senaste 2 veckorna så har jag hunnit köra en massa mil i sthlm, ner till Mariestad två ggr och idag kört till Tidaholm och tillbaka till Mariestad med något jag trodde bara behövdes balanseras alternativ hjulinställning.. Pfft neeej då det var bara en liten spricka eller 3 emellan mönstret.

Åkte in till Däckia 16.40 för att kolla om de hade en liten akuttid imorgon innan lunch men när jag förklarade skakningarna i ratten som nu alltså tillkommit i de högre hastigheterna över 100 så fick jag komma in med lille bilen direkt. Jävligt tacksam för det! Så nu imorgon ska jag bara städa ur bilen och tvätta den, vilket kommer att bli i en gör det själv tvätt pga att jag inte vill åka skridskor på lagårdsbacken!

Träffa Johan för en lunch kl 11.00 innan min resa mot Halmstad börjar. Lite nervös är jag allt för så långt ner har jag inte varit med min pärla. Kommer gå finfint, lite nyfiken på vädret därnere bara.

Kommentera här: