Totalt värdelös dag

Idag blev inte min dag som den var planerad, först fick jag ingen sovmorgon sedan hade jag ingen som helst lust att gå på julskyltningen och när jag skulle baka ja då har jag inga formar för liksom det går ju inte att göra tårtbottnar utan en löstagbar from.. Och ja tycker att denna lördag blev mer pannkaka.
 
Och jag känner mig helt inkompetent för jag hittar inte Philadelphiaost på ICA, cotton cheese alltså keso finns det men inte Cream cheese alltså Philadelphiaost. Eller har de lagt skiten på ostavdelningen? Borde ju för fan vara på kylavdelningen kan ju tyckas! För ska jag använda sockerpastan så kan jag inte använda grädde för då svettas ju sockerpastan. Jävligt irriterande det här liksom!
 
Just nu vill jag bara gräva ner mig själv för det är så mycket som inte är klart och en gnällig bebis och en jobbig valp samtidigt på så jävla lite tid!
 
Nog för att Kia har börjat att säga till när hon vill gå ut vilket är jätte bra!! MEN att sitta/stå på mig är inte nära nog oavsett om jag står och diskar, ligger i soffan, ligger i sängen eller sitter på toaletten jag blir galen. Snart lär jag trampa på henne ofc inte med flit men kan ju hoppas att hon fattar snart vibben med att inte vara så närgången 24/7

Kommentera här: