Äntligen

Jag har äntligen fått lust att städa, yaaay städmanin du är välkommen! Bäst att passa på så får vi se hur mycket jag hinner innan jag går och lägger mig.

Behövde aldrig besöka skogen då mamma hade blåbär i frysen som jag tog, lånade hennes springform också eftersom jag ska göra 2 tårtor. Så eftersom jag vet att min mor har ont i kroppen och lider av fibromyalgi (stavning?) så städade jag av köket och dammsög. Det var rätt stora dammråttor lite här och där så måste ju varit minst 1 vecka sedan sist. Men nu är det rent på Frugården och de slipper tänka på det. Sedan tvättade jag en maskin med badlakan och lät torka ute. Jag gör detta för att vara snäll och ibland för att jag behöver lite barnvakt. Men nu som jag skrev behövde jag ingen barnvakt. Hade jag bott hemma hade jag hjälpt till också och jag har aldrig blivit direkt curlad på det sättet även om jag inte tyckte om att bli tjatad på.

Jag kommer lära Haylie att hjälpa till hemma och åtminstone det minsta man kan begära är att plocka undan efter sig själv.

Kommentera här: