Ny testdag

Det är ingen idé att ställa in sig på att man klarar testet för då blir man inte ledsen och besviken när man får veta att man inte gått vidare. Hon skulle ringa i slutet av veckan sa hon och det som är så irriterande är att frågorna är ställlda på ett sätt som gör att tex så frågar de om man är lättirriterad. Jag är inte så lättirriterad det beror ju på vad det handlar om. Men så kommer frågor som handlar om irritationer och då ska man helst svara att man stör sig på allt. Ja så helt enkelt så ställer jag in mig på att bli ledsen att jag inte gick vidare så kan man bara bli glad och överlycklig om man går vidare.
 
Jag har hämtat ut paketet med kläder ifrån Lindex och jag är mycket nöjd över det jag har klickat hem. Snabbtvättar här på Frugården en sväng också då jag missade min tid förra veckan och sen har jag inte vart ner och kollat tider. Så tvättar Haylies kläder nu iaf. Får låna mammas bil imorgon med då hon och pappa ska till Göteborg och jag blir hundvakt åt Stina och Allan. 
 
 

Kommentera här: