Dags för årets första bad men inte idag

God eftermiddag, jag vaknade till ett sjukt jobbig sommarkänsla.. alltså jag vill åka och bada men kollade upp vattentemperaturen idag och den är 16 grader vilket inte lockar nämnvärt men efter att jag lämnat Nova och Haylie på Frugården imorgon så ska jag och Elin träffas en stund och ta ett dopp innan jag åker till jobbet. För imorgon skulle det vara 20 grader i vattnet och 21 på torsdag, så det lär väl bli ett dopp även på torsdag och jag lär kunna bada mycket i helgen också i så fall eftersom jag kommer att vara barnfri mellan fredag eftermiddag och söndag förmiddag pga extrapassen jag åtagit mig.

Så med andra ord så kommer vi att städa klart det sista, gå ut på en promenad med barnvagnen och fika lite och så leka i lekparken lite också.

Imorgon väntar Dagis för Haylie där har hon ju inte varit på flera dagar så det kommer att bli roligt för Haylie också, att träffa alla kompisar igen. :)

Kommentera här: