Jag förstår inte?

God morgon, 
Vi gjorde inte så mycket igår förutom att Haylie gav mig sovmorgon till halv 9, det har aldrig hänt tidigare då hon alltid vaknat pigg som en lärka före mig nu har jag vaknat före henne.
 
Jag vet att min bror är dyr i drift men jag sa att han kunde ta lite av mina saker i skafferi och kylskåp och hoppades på att han inte skulle göra slut på allt. Men ja nästan all pasta var slut, saften var slut, diskmedlet var slut, dasspappret var slut, majonäsen, kaviar och ketshup och mycket mer. 
 
Jag förstår inte hur han lyckas göra slut på en halv flaska diskmedel framförallt på 9 dagar. Och när jag påpeka att han antingen fick köpa nytt eller pröjsa för det så sa han att han skulle ju lämna kvar så mycket mat. 
 
Nu till det komiska, han lämnade kvar 3 grillkorvar, 1 tub majonäs och 4 stycken mjuka tacobröd. Mycket mat? Nja vet inte det alltså 😅
 
Så fick ju handla in allt jag och Mini H behöver, min mor får bidra med hundmat då jag behöver de sista pengarna för att tanka. Inga oförutsedda utgifter de kommande 2 veckorna TACK! 
 
Mini H ska ju testa mig nu då jag vart borta så länge så nu har hon börjat att slåss, bitas, sparkas och nypas. Vi hade avslutat det kapitlet för länge sen. Jaja bara att börja om. Jag får bita i det sura äpplet. Idag ska hon till min moster då det vart avtalat länge, så ska städa när jag vart och lämnat henne. För det har min bror inte heller gjort trots att jag bad honom att göra det. Nu har det inte hunnit att bli stökigt utan golven är flammiga och kletiga och det är inte riktigt okej. 
 
Tråkigt bara att det ska vara tråkigt väder idag kommer säkert bli regnskurar och trots både ljudiadag och crusing idag så håller jag mig hellre inomhus när det regnar.

Kommentera här: