Sanningen kommer alltid fram

Är du utav den sorten som tror att man kan dölja saker för en person? Typ säga "Det hen inte vet någonting om det har hen inte ont utav"? I så fall är du heelt ute och cyklar för sanningen kommer ALLTID fram förr eller senare. Och jag känner mig så jävla dum som blivit så totalt grundlurad som jag har blivit, jag vet inte vad som gör mest ont, att han ljög eller för att han lurade mig.
 
Ni vet Mr A som jag har nämnt en hel del här i bloggen för rätt länge sedan, han kom in i mitt liv för 6 år sedan alltså 2009. Han har alltså i 6 år blåst mig totalt för han heter inte ens det som han utsa sig för att heta. Han är inte född och uppvuxen där han utsa att han gjort och han fyller inte år när han sa att han gjorde. Jag har letat info som en idiot om honom som den personen jag kände honom som men jag fann ingenting. Jag visste att något var fel, för man vill ses om man tycker om någon men han ville/kunde aldrig. Han har levt ett dubbelliv som heter duga, jag sa till honom flera gånger att det är något som känns fel som inte känns rätt och att han skulle säga det vad det än var men han sa aldrig någonting. Jag kommer aldrig, jag menar ALDRIG att förlåta honom för detta svek. Man gör inte så! Jag känner mig kränkt inifrån och ut. Han kändes verkligen så jävla rätt men nu det finns inte ord.
 
Jag borde ha lyssnat på mina närmaste vänner tidigare men så godtrogen och blåögd som jag varit straffar sig hårt. Men KARMA is a bitch, karman kommer att bita honom i arslet så småningom det kommer han inte att komma undan. Jag vet att saker händer utav en anledning och jag är glad över att jag bröt kontakten med honom för några veckor sedan men jag vet samtidigt att den dagen jag flyttar upp till sthlm igen så kommer vi tyvärr att träffa på varandra. Jag vet att Stockholm är stort men han och jag har träffat på varandra förr på helt underliga platser utan att ha pratat med varandra om att man ska dit och han ska allt få veta vilket äckligt vidrigt svin han är.
 
Tycker samtidigt synd om hans tjej som han blåst samtidigt som han levt dubbelliv. Jag orkar dock inte skriva ett anonymt meddelande till henne om hur ärlig hennes kille är. Men det är där den där karman kommer att komma fram.
 
Man ska aldrig lita på någon!
 

Kommentera här: