Fredag

Var iväg till Skövde tidigare i förmiddags och köpte handbromsbackar och lite annat smått och gott till bilen. Så skönt att kunna fixat det och var även inne hos den bästa frisören i hela stan enligt mig. Hon ska jobba 4 veckor till och på Måndag ska min frill fixas, klipp och färgning blir det. 
 
Det blir typ ingen sömn för mig på Måndag för kl 10.00 ska jag klippa mig och 4 timmar tidigare så gick jag av mitt pass. Och på eftermiddagen blir det lekdejt med Emelie på Stellas.
 
Idag så har jag inte så mycket i åtanken, sova o sen hämta lilla H och köra henne till Frugården. Där hon ska vara i 2 nätter och på Söndag åker hon till min moster. Måtte hon vara snäll mot mormor och inte göra slut på all hennes energi. 
 
Imorgon blir det för min del storstädning innan jag går på mitt pass för det ser ut som kriget hemma. Eller ja oreda i alla fall. Kan ju åtminstone köra en diskmaskin medans jag sover.

Kommentera här: