Måndag

God morgon,
 
Igår var jag totalt utmattad på alla plan både för Lördagens upplevelse och tidsomställningen att gå från sommar- till vintertid och om det var fullmåne inatt så vet jag varför jag hade svårt att somna annars inte. Jag tänker bara ta det lugnt idag men ändå hitta på saker och behöver sätta på mina vintersulor för det har jag heller inte hunnit att göra. 
 
Jag låg tidigt imorse och tänkte på om man inte skulle börja julpynta, gå all in, jag menar det är November imorgon och varför skjuta upp när man kan ta det när man vill och istället satsa på julbak, julstök med mer senare. Ingen stress ingen press. Hade gärna tagit in en julgran nu men den får vänta till sist. Mitten på December då får den gärna komma in och sprida julig doft. Så jag ska nog byta gardiner i mitt sovrum och i vardagsrummet, köket väntar jag lite med. Åka iväg och lämna in kläder till klädinsamlingen ska jag också göra. Vill bli av med det så att man kan använda ytan till bättre saker. 
 
Tänker idag även skriva ner allt jag tänkt få upp på väggarna så småningom, det är verkligen skit att ha betongväggar för ska man ha upp saker kan man lika gärna vänta tills man har allting hemma så att man gör en totalförändring direkt. För jag har mycket tavellister som jag vill få upp, tavlor, tallrikshyllan, hängare med mer. 
 
Gå ut och samla lite naturmaterial borde vi också göra till vårt pysslande. Vi ser hur långt vi hinner. 👍

Kommentera här: