Vad ska man ge i paket till julklappskalendern?

Ja det satt jag för ett par veckor sedan och funderade på. Efter mycket sök och läst flertalet inspirationstips så bestämde jag mig att lägga gåvor på max 50 kr/st. Det mesta har gått på 10-20 kr och man behöver inte gå under heller i ren panik så jag tänkte visa en liten del utav det min tös kommer att få i år. 👇
 
 
Inte världens bästa bild, ber om ursäkt för det men det som syns på bilden är alltså.
 
-Pennfodral
-Hårspännen
-Hårsnoddar
-Tiara
-Filmer
-Mugg med enhörningar
-Bok
 
Detta är bara en del som sagt utav det som lilla H får och som jag skrev i inlägget innan, hon kommer att bli jätteglad och det är ju det som är meningen. 
 
Lite jobbigt bara att ta emot paket när barnen är med och de så gärna vill öppna. Nu kan jag passa på att slå in detta och gömma det igen 👍😄

Kommentera här: