Haft en bra julhelg

Hallå i stugan såhär mitt i natten.
 
Min jul har varit bra och jag har fått i stort sett allt jag velat ha och lite till förutom att jag fick köpa mig en liten billig väckarklocka för en 50lapp då jag har velat ha en ett litet tag.
 
 
 
Vi har mest tagit det chill och igår blev det att spela super nintendo som jag kanske inte spelat på 10 år. Det är kul att det har börjat på att bli populärt igen men vårat fick bror och jag -94 och den funkar än. Bara att kontrollen börjar bli sliten.
 
 
Dessutom lyckades min bror att få in många fler kanaler på Tv:n som jag inte har fått in sedan jag fick låna hans tv. Så jag har äntligen 3, 5-12an igen och inte bara 1,2, 4, barnkanalen och Kunskapskanalen. Vilken lycka! 
 
Idag så har jag varit och kollat på Bandy i Lidköping. Derby mellan Villa Lidköping och Vänersborg där det slutade 6-0 till hemmalaget. Jag borde åka och titta oftare för det var jätte kul verkligen. Haylie var hos moster under tiden så det gick ingen nöd på henne.
 
 
 
 
Och imorgon kommer lilla Kia, vi ska vara hundvakt 1 dygn. Myshunden! 

Kommentera här: