Dåligt med sömn

Jag bannar dig fullmåne för att förstöra denna natten för mig, jag som ska jobba långpass idag har sovit med medvetandet på under hela natten aka 2,5h. Det var allt jag fick och snart ska jag kliva på ett 10h pass + 1h obetald rast. Nä du jag är inte alls bitter men du kanske hör ironin i det hela. En klar fördel är väl ändå hur mysigt det är att höra småfåglarna kvittra där ute denna morgon. 
 
Desto mer längtar jag tills man kommer hem igen för då får jag göra klart vår påsktårta som jag ställde mig och bakade precis innan läggdags. Jag hoppas också att dekorationen blev så bra som jag har tänkt mig för det var lite knepigt att få till.. 
En liten påsktallrik ska även ordnas ikväll såvida jag inte totaldäckar i soffan, det enda jag behöver fixa är en liten omelett och koka ägg, tur det inte är mer avancerat än så. 
Och sen är jag långledig, gött! 

Kommentera här: