Tillfreds

Idag efter jobb och dagis fick vi så himla mycket gjort. Det är rent, jätte rent nästan överallt. Om nu städrycket håller i sig imorgon så gör jag klart det lilla som finns att göra, med andra ord vika/hänga kläder, moppa golv, damma av skåp och hyllor och rensa ur en ikeasäck med div.grejer som jag inte har en susning finns där i, plantera frön och rensa köksskåp. 

Haylie har hjälpt till en hel del också och det var verkligen så skönt att slippa behöva göra allting själv. Tänk om det hade kunnat förbli så fint?! Hoppet är det sista som lämnar oss.

Ikväll har jag passat på att spela nintendo för mig själv och insett det att jag är riktigt dålig så bytte till ett annat spel där det gick mycket bättre men det blir pinsamt när man dör på dumma platser. Tur att jag kan spela varje dag om jag vill för att träna inför min och brors kommandd spelkväll. 😉


Jag passade också på att korka upp min smirre efter att Haylie hade lagt sig då jag tyckte att jag förtjänade en. Gött 😍

Imorgon tänkte jag också göra en påsktårta för det lär jag inte orka på Lördagkväll eftersom det blir jobb under dagen. 

Kommentera här: