Underbar Lördag

Denna helg kunde inte börjat bättre än att vakna utsövd efter 11 timmars sömn och en 4,5km långsam promenad med brödmatning av änder och lite snölekar under promenadens gång. 
 
 
 
 
Det var så skönt ute även om det var bitande kallt precis vid ån men det gick ändå ingen nöd på oss. Det kommer att bli många fler promenader efter det här både med och utan sällskap. Det är ju såhär att jag kommer att skriva ned ett träningsschema denna helg eftersom jag har kommit såpass långt i min process att jag bara vill sätta igång. 
 
Igår hämtade jag ut mina paket som tillsammans vägde 24kg. I det stora paketet låg en kettlebell på 6kg och ett hantelset på 8kg, massage roller och en flaska medans i det lilla paketet låg ännu en kettlebell fast på 10kg. 
 
 
Jag har sett fram emot det här och jag satsar på coren i första tjing när det kommer till träningen. Jag önskar bara att snön försvann och värmen börja komma lite smått eftersom jag tänker lägga i några cykelpass då också. 
 
Nu är jag på gång och jag har verkligen bestämt mig.

Kommentera här: